Külastusi

Neljapäev, 26.märts

Palju õnne Ennule :)
Täna olin ma niivõrd kohusetundetud ja halb laps! Hommikul panin ilusti koolivormi selga ja olin valmis kooli minema..aga siis tuli nii koolivastane tunne. Tegelikult võiks seda tunnet õigustadagi, selles suhtes et neljapäev lihtsalt on ülimõtetu päev. Kaks esimest tundi on ajalugu, siis kolm tundi vaba, üks geograafia ja kaks arvutit. Kolm natuke vajalikku tundi oleks, aga samas ka mitte nii vajalikku. Niisiis ootasin millal koolibuss oma meeleheitliku pii-piibutamise lõpetas ja ära sõitis ning seadsin sammud Darwini juurde. Mu kõhu peal võis hommikul trummi mängida, nii tühi oli teine. Darwinil midagi süüa ka ei oli. Vahepeal tulid Fernando ja Totte sinna, nad ka kooli ei läinud :D Ka Anna, Sylvie ja Ruthie tegid poppi, läksid postkontorisse pakkidele järgi ja chillisid kesklinnas ringi. Selline tore neljapäev :D
Cotopaxist (5897m) veel nii palju, et läheme 25-26 aprill. Ronimine toimub öösel, kuna siis on lumi veel kõva. 4800 meetri kõrgusel peatume refuges. Seal sööme lõunat ja puhkame. Kuskil ühest öösel hakkame liikuma..kuue-seitsme tunniga peaksime üles jõudma. Allatulek kestaks kuskil neli tundi. Loodame et mu varbad ja sõrmed vastu peavad, muud ei ole häda midagi. Ja kui surengi seal ära, siis vähemalt õnnelikult :D

Kommentaare ei ole: