Külastusi

Kolmapäev, 25.märts

Täna koolis ei käinud, lihtsalt kohe kuidagi ei olnud kooli tuju. Anna rääkis, et Jan oli leidnud võimaluse Cotopaxile ronimiseks. Maksab 120 dollarit, meil oleks kaks giidi (igaks juhuks kui kellegiga midagi juhtuma peaks, siis üks tuleks temaga alla tagasi), kogu varustus ja toit on hinna sees. Minek oleks aprilli lõpus. Nii et nüüd kuu aega peab kõvasti trenni tegema, et mitte esimese 200 meetri peal ära surra. Ma olen juba varem mõndade inimeste elamusi Cotopaxile ronimisest lugenud ja need on hirmasad, väga hirmsad. Nii et kui ma selle ära teen, siis olen vähemalt poolelt maailmalt aplausi välja teeninud! Ja ma teen selle ära! Parim viis end utsitada on endasse uskuda ja teie peate ka minusse uskuma..mõtlemata sellele, et ma kunagi just spordifänn pole olnud :D
Kallis Terjekene saatis täna mulle armsa scräpi – Anu, ma olen Argentiinas! Midaaaa?? Ja mina ei teadnud midagi..hetkeks tuli miskipärast kohe nii haledalt üksik tunne peale :D Aga mul on väga hea meel sinu üle kallike :) Disfruta! Õhtul läksime Annaga kinno, sest on kolmapäev – kahe dollari päev. Saime teada meeldiva uudise, nimelt kooli õpilaskaardiga saame iga päev kahe dollari eest kinno minna, toree! :) Eestis hakkan seda meeletult igatsema. Käisime vaatamas „Seven pounds“. Üli hea film, kiidan taevani. Nagu ma juba kord olen selline emotsionaalne hälvik, nutsin viis salvrätti täis. Korra sain veel Darwiniga kokku. Jutt läks gaydele..seejuures ütles Darwin, et päris paljud ta õe sõbrannad arvavad, et me gringad oleme lesbid. Ambato fiestade ajal nad nägid meid musi tegemas..tsiis tegime jah ühe süütu mopsu, seda ka ainult selleks et poistele tõestada, et me tõesti teeme :D mis seal ikka, lesbid siis lesbid :D

Kommentaare ei ole: