Külastusi

Neljapäev, 19.märts

Mu õps läks jälle lolliks. Pean homseks mega suure kodutöö tegema. Ja milline rõõmustav uudis – keegi mu vanematest peab esmaspäeval kooli tulema. Arvatavasti on asi mu hinnetes, mida mul põhimõtteliselt ei olegi ju. Vickyl sama jama..ja mõningatel laiskadel klassivendadel ka. Mul on ka nüüd selline laisa poisi tunne peal :D Aga, emps, sa siis ikka tuled ?

Piibeke nägi und:
see oli nii, et mina Juula ja Ann tulime ujumast, hästi ilus ilm oli, jõudsime siis koju, ma tulin Juula nende maja eest aint rätik ümber ja paljajalu
Kailo ja Lauri tulid vastu, nad olid ka ujumas käinud ja hullult põlenud olid. rääkisime nats ja siis hakkasin tuppa minema
äkki kuulsin, et Pever Leelo on rõdul ja räägib kellegagi
ja siis vaatasin, et kellega ta räägib(sa tulid Maimu maja juurest)ja siis ma ei tundnud ära sind ja tükk aega vaatasin
ja oi, kui ma sain aru, et see sina, siis ma jooksin oma elu kiireimat jooksu, kallistasin, musutasin sind, tõstsin õhku ja keerutasin
siis kõik kes seda pealt nägid, vaatasid meid eriti heldinud pilguga, nagu mõeldes, et vot see on alles tõeline sõprus.

See mis meil on, ongi tõeline sõprus :)

2 kommentaari:

elu on lill! ütles ...

ma ei tea miks aga ma hakkasin nutma :)

Anu Juhken ütles ...

Emotsionaalne meie Kadrike :)