Külastusi

Laupäev, 21.märts

Õhtul oli kellegi sugulase, kelle nime ma isegi enam ei mäleta, viieteistkümnes sünnipäev. Siin on viieteistkümnes sünnipäev ülitähtis..sest siis sirgutakse lapsest lady´ks (ma ei leia sõna eesti keeles)...kuid siiski mitte veel naiseks. Niisiis peab ka pidu olema suur ja uhke. Tüdrukute peol peab kõik olema roosa (teistelt olen kuulnud ka valgetest pidudest) see oleks siis nagu tema viimane roosa päev või nii. Pidu toimus mu kodu lähedal siin. Muidugi jäime me Lissette ja Arlettega hiljaks kuna nendel preilidel läks juuste sättimise ja ehete valimisega kaua aega :D Sünnipäeva lapse kleit oli meeeeeletult rooosa suur ja uhke!!! Kingad olid ka roosad, peas oli väike roosa pärg ja käes oli selline pruudikimbu moodi roosadest tehislilledest kimp. Sünnipäeva lapse ema oli ka üleni roosalt riides, õudne! Kõik kaunistused olid ruumis roosad, isegi salvrätikud olid roosa pildiga. Tort oli kahekordne, pulmatorti meenutav...ainult et tipus oli üksik ROOSA tüdruku kuju..ja no üldse tort oli roosa. Liiga palju seda viimast sõna siin juba, silmadel kohe valus lugeda. Sünnipäevaline tantsis oma isaga midagi valsi taolist. Siis peeti mitu kõnet..siinkohal jube kahju et ma ikka alguseks ei jõudnud ja seda ei näinud kuidas plika sisse toodi (selline pulma taoline tseremoonia peaks vist olema). Tantsisime seal pikka aega, mami tantsis nii naljakalt :D peeti jälle kõnesid ja niisama olid pausid. Paar mängu oli ka vahepeal, sellised media imelikud. Mingi eriti eriti kole poiss võttis mind tantsima ja tantsida ta ka üldse ei osanud. Ma siis naeratasin ja üritasin vähemalt juttu arendada, no see tomp oli kohe nii igav tüüp et ei osanud midagi huvitavat ka rääkida. Siis ta sõbrad kõik vahtisid mind nälgas nägudeg ja vehkisid talle midagi õhus samal ajal kui ma seljaga nende poole olin. Ja kõige tipuks ta käed higistasid kohutavalt nagu oleks Inglismaa Kuningannaga isiklikult tantsinud, no ma ei või. Mami ja Marena irvitasid mu üle laua taga. Ma mõtlesin kohe et kui ma siin praegu Darwiniga tantsutaksin, siis nad küll enam ei irvitaks, kõigil jääks kas suu lahti või kinni :D Pidu oli kuidagi pool igav, nii et koju läksime juba poole kahe ajal. Tänaval oli palju noorte gruppe joomas, ühest ja teisest nurgast kostis hüüde ja siis kohe päris valjult karjuti : „Pavel kust sa sellise ingli leidsid?“ või „Kas ma olen surnud, sest ma nägin just praegu inglit.“ Pane aga valgelt riidesse ja juba sind jumaldataksegi.

Kommentaare ei ole: