Külastusi

Teisipäev, 27.jaanuar

Anna on haige ja Vicky läks ninaga Quitosse. Ruthie ja Sylvie on lolliks läinud. Eile ütlesid, et tahavad raha teha...täna tulid kooli koogiga ja tahtsid seda seal müüa. Ma vaikselt naersin nende üle ja läksin trenni. Olin tujust nii ära mitte millegi ja kõige pärast, Santiagol oli kohe kahju minust. Ta on nii tore, kõike võib talle rääkida ja ta oskab alati naerma panna :) Veidikene tegin trenni, siis hakkasime hi5’is inimesi uurima. Nii mõnegi kohta sai huvitavaid asju teada.. aa Ruthie ja Sylvie said oma koogi müümise pärast inspektorilt noomida:D tsiiisus ja see mäng mis me tegime reedel, seal oli see kallistamise asi eksole. No mina tegin vaiksel tänaval ainult ühe kalli ja vsjo, aga nemad kallistasid inimesi pool tundi Montalvo pargis xD Nii täna direktor ja inspektorid olid Sylvielt ja Ruthielt uurinud et mis neil arus oli ja miks nad seda tegid!? Et kõik räägivad sellest ja nüüd inimeste arust nad on prostituudid :O julm!
Kirjandus toimus õues, tegin ajalugu(kirjanduse tunnis tegin ajalugu jap)ja kurtsin Paúlile oma kurba saatust, muhaha. Pärast kooli tegin ajalugu ja ajalugu ja ajalugu ja ajalugu...vahepeal logelesin ka pea värskenduseks. Õhtul tõi Vicky mulle aja raamatu ja hakkasin seda copima ise pooleldi laua taga magades. Pavel rääkis õe Andreaga msnis ja leidis ikka õige aja mind veebikaga kiusama tulla kui mina pool magades midagi suust välja suutsin ajada. Kaheni öösel nokkisin laua taga :P

Kommentaare ei ole: