Külastusi

Neljapäev, 29.jaanuar

Kaks esimest tundi jäid ära, õpsi ei tulnud. Aitasime Vickyga klassikaaslastel inkas videomängude!??põhjal lauseid teha. Suht kumm teema ju millest lauseid teha..bueno see selleks, ma lihtsalt ei suuda uskuda kuidas nad NII lambad olla saavad. Mõnele kirjutasime ikka väga diipe lauseid ja tõlkisime veidi ilusamateks:D aga vahet pole, õps nii kui nii kiidab et kui toredad laused. Ruthie on haige ja Sylvie on ilma temata justkui ilma ajuta. Anna on nüüd juba terve, aga ta ema ei lubanud tal kooli tulla. Trenni täna ei teinud, sest kellelgi polnud tuju. Saime Santiagolt jälle igasugu huvitavat infi:D Eile lõppesid mul sõnumid ära ja täna saadeti uuesti 400 sõnumit ilma et ma midagi maksnud oleks, mulle sobib! Koristasin hoolega tuba ja tegin end ilusaks. Hiljem sain Darwiniga kokku, nagu ikka rääkisime maad ja ilmad kokku. Emps ma tean mida sa nüüd mõtled ja kindlasti ka mulle ütleksid..:D aga sa oled natuke teisel pool maakera ja ei saa seda mulle öelda..nii et – Darwin on mu teine jumal! Ausaltöeldes on tema tõeline jumal, alati olemas, isegi kui mul on pizza isu ja ma välja minna ei saa, ostab tema pizza ja toob selle mulle(muidugi vaikselt ja salaja et keegi mu perest ei näeks:D), kui mu kõht ikka ja jälle põrgulikku valu teeb ja mu pere mulle selle peale ütleb – que pena, tal vez tienes que ir a donde el doctor – siis võtab tema mu käe kõrvale ja viib arsti juurde isegi kui ma ise vastu punnin. Hooliv, hea, armas, tark, ei suitseta, ei joo,!:D temasugust pole eestis kohe kindlasti veel kohanud, eriline nii mõneski mõttes. Olen aru saanud(ja mitte ainult mina), et Paúlil on palju häirivaid pahesid ja kiikse, mis meile kui vahetusõpilastele just majanduslikult kasulikud pole..edasi võite ise mõelda. Kodus rääkisin Marenaga piiialt laaaialt. Poole kahest öösel võtsime mami ja Marenaga bussi ja vurasime Guayaguili poole. Kuus tundi sõitu maksis 6dollarit..palju see küll Eestis oleks? Tore et ma pleedi kaasa võtsin, sain bussis soojas magada.

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

ma ütlen sulle teiselt poolt maakera--sa ära oma vabadust jumalatele anna--tead ju, mida ma mõtlen ;)