Külastusi

Sabado, 20 de diciembre

Päevläbi uimerdasin ja koristasin ja olin oma arust asjalik.nagu millal ma seda ei oleks eksole!? Postipoiss tõi toreda teate – emme pakk jõudis kohale, esmaspäeval lähen järgi :) Õhtul oli meil Paúli juures jõulu õhtu :) Kuue paiku – just nimelt kuue paiku, sest korrektsest kellaajast siin rääkida ei tasu - hakkasime Paooli juure kogunema. Ooh te ei oska ette kujutada kui armas, kui ütlemata armas oli näha oma Jumalat köögis toimetamas!! Endal heleroosa triiksärk seljas :) ja nii asjalik..teenija Gordis (Paksuke, kuna ta on piitspeenike) paistis tema kõrval kohe täitsa äpuna. Tegi jõulujooki ka, keetis tükk aega ja mina segasin hoole ja armastusega. Nõnna hää oli, natukene alkoholi oli ka sees, aga mõnusalt natuke..veidi justkui koorelikööri maitsega, aga paaalju parem! Siis tegi(me) meretoitu/mereannitoitu või kuidas seda nüüd ütlema peab, üsna loll tunne tuli praegu peale :D igastahes oli selline tore vorm. Salatit ja kartulivormi moodi asja oli ja elu ilus. Kui kõik olid kohal, siis Sylvie oli ikka teadmata kadunud. Otsustasime talle koju järgi minna, ta elab kesklinnas. Hmm ta oli magama jäänud. Iiiisssand jumal küll, mina ütlen – tehke midagi naljakat, ma teen pilti – ja kõik jäävad seisma ja teevad keep smile, ainukesena Anna mängis lolli. Mhh, Teeme Pilti tähendabki siin et kõik ajavad suunurgad kõrvuni ja on ilusad. Kui igav! Siis mõtlesime juba kooki ka ostma minna ja vilksasime korra joogi poole, väike piña colada ja muleioleõrnaaimugi kuidas seda kirjutada – mohiito/mohhiito/mojito- viimane oleks vist hispaania keelne kirjapilt:D Olime üheteistkümnekesi:Ruthie, Marek, Daniela, Anita, Anna, Vicky, Paúl, Sylvie, mina ja kaks Rotary kutti Peter ja Nicolas. See toit oli nii hea, et palju sisse ei mahtunudki. Pool klaasi kummastki joogist oli ka hea, siis läks pahaks. Kook oli täitsa vastik! Kuus meist rääkisid saksa keelt ja tegid seda nähtavalt suurima heameelega, mille eest oleks tahtnud neile jahu näkku visata. Kui kõik oli juba hea, siis hakkas Anu kõht valutama. Kohe tahtis Paúl arsti juurde minna. See siin nii veider, natukene midagi häda on, kohe vaja arsti juurde minna. Vat olin kangekaelne, ei läinud. Mõned tahtsid tantsima minna, jõudsime siis kohale ja alles siiis avastati, et oih kell palju ma pean nüüd koju minema :D okei, jäi ära. Sain Darwiniga kokku ja läksin koju.

Kommentaare ei ole: