Külastusi

Lunes, 29 de diciembre

Hommikul vara üles ja sööma. Rääkisime Anna papiga maa- ja linnaelust, sai päris huvitav. Ma ei tea miks Anna ütles, et ta isa taga kunagi ei räägi..räägib, igatahes rohkem kui minu oma:D ja isegi naeris vahepeal, arvatavasti ikka meie vigade üle. Tagasi hotelli, pakkisime asjad kokku ja sõit koju võis alata. Dani istus autos minu ja Anna vahele, et me inglise keeles salaja rääkida ei saaks:D Ma põhiliselt magasin terve tee või siis teesklesin magamist kuna ei viitsinud Daniga seletada :D mitu väikest peatust tegime. Ühes läksime Annaga vetsu otsima, leidsime ja jube kole oli. Üldse imelik koht oli..kuskil nelja suvalise poe ees rippus täies hiilguses surnud siga, vali aga millist tükk ihaldad süüa ja nad raiuvad selle sulle sinu silme all. Tee oli nii kohutavalt käänuline ja kõrgused aina muutusid, mul oli süda paha ja pea käis ringi. Käisime Latacungas Gabi ema juures. Sõime palju kommi ja igavlesime. Lõpuks poole kaheksa paiku jõudsin koju. Mammi ja Marena olid kodus, rääkisin mis me tegime ja kui väga mulle rannikul meeldib. See ei tulnud neile üllatusena, iga aasta on kõigile meeldinud ja muudkui kõik iga nädalavahetus sinna kippunud. Pavel oli nüüd neti nii pannud, et on kogu aeg. Oh seda rõõmu ja oh seda kurvastust. Pakkisin oma asjad lahti ja pesin liiva juustest välja. Terve päeva tee magasin, aga uni oli ikkagi. Sõin jõulusaia ja claudiaid – ei suuda eesti keelset nime välja mõelda – vaatasin veidi netis ringi ja magama ära. Aa, ostsin ju kuu aega tagasi neljasajase sõnumipaketi. Sõnumid said enne tähtaega ilusti otsa ja nüüd täna lihtsalt niisama tuli mulle uuesti 400 sõnumit. Ilma et ma oleks midagi maksnud, mulle sobib! ;)

Kommentaare ei ole: