Külastusi

Viernes, 28 de noviembre

Koolis toimusid kaks esimest ajaloo tundi, mis oleks võinud sama hästi kui toimumata jääda. Miskipärast kohendas õps mu lipsu ja sosistas vaikselt – eres muy bonita. 8) Kolmanda tunni lösutasime harjumuspäraselt puhvi kõrval. Mõtlesime, et nii ikka ei saa..järgmisest nädalast hakkame Anahi’id(hispaania keele õps) pommitama – tahame tunde!! Pärast kolmandat tundi läksime klassiga kesklinna. Kultuurimajas toimus noorte muusikute kontsert. Algus oli päris huvitav ja puha, aga liiga pikale venis, kohutav uni tuli peale. Justkui mõtteid lugedes istus õps mu kõrvale, nii et salaja silma kinni lasta ka ei saanud. Kaks tundi piinlesime seal, pärast läksime kogu klassiga Chocosse šokolaadiga ümbritsetud banaani sööma. Tore või nii eksole :D Koju jõudsin täna varem, kui tavaliselt. Sain täitsa sooja toitu :D tavaliselt on see pool jahtunud kui ma jõuan. Täna jõudis emme kiri kohale, olin õnnelik :) Nüüd ootan pakki! Üritasin midagi kirjutada, aga vajusin magama. Poole seitsmeni magasin, siis tegin end inimeseks ja läksin välja. Oh jummel kui kena autoga Darwin täna oli, sujus tee peal nagu..paat? :D ma ei tea, nii ilus ja mugav ja mõnus autu. Läksime hiinakasse sööma. Otsustasin oma lemmiku – chaula fauni – supi vastu vahetada. Seda kõike oma kehakaalu huvides, tsiiisus milliseid ohverdusi ma pean tegema :’( :D Aga pole hullu, supp oli ka väga hea. Aa panin veidi ahiid supi sisse, mineee metsaaa kui kange see oli. Sutsu panin ja kui ampsu võtsin muutus mu nägu automaatselt tulipunaseks ning jõin terve klaasi mahla ära. Darwinil oli nalja kui palju, tellis IGAKS JUHUKS kolm klassi mahla juurde :D Edasi läksime pidu otsima. Rokas toimus mingi ülikooli pidu, hea muusika oli ja tundus tore..aga miskipärast enam erilist peo tuju ei olnud, mõlemad olime pool magamise uimased. Jalutasime ja sõitsime niisama ringi ja vaatasime inimesi. Korraks tirisime Anna ka kodust välja, tõi meile torti :) Järjekordselt tegi Darwin proovi mulle linnas orienteerumist õpetada, seekord jäi miskit ikka meelde ka. Täna sai nii palju naerdud, et mu kõhulihased olid valusad.

Kommentaare ei ole: