Külastusi

Laupäev, 23.august

Ärkasin enne seitset, sest minu toa sakslased on väääga lärmakad. Pesin end külma veega, sest sakslased ei oska teistega arvestada :D õuuudne. Nüüd ma saan aru, kui Liina rääkis oma blogis, et ta ei salli sakslasi :D Neid on iga pool. Pooled(17) on sakslased ja nad arvavad, et on nii lahedad – lärmavad kogu aeg et tähelepanu keskpunktis olla..ööh! Mõned on siiski toredad ka :D aga kaks tsikki on ikka üle mõistuse nõmedad. Alguses saimeoma nimelise yfu kausta ja pastaka..ja neid ei tohi ära kaotada enne aasta lõppu, muidu saab karistuse. Siis pidime tutvustama ennast. Saime nii palju informatsiooni igasugu asjade koha..mis me juba eestis ka läbi rääkisime. Suhtlelselt terve päev olidki igasugu jutud(ma ei leia hetkel sobivamat sõna) ja mängud ja asjad. Süüa saab ka kohutavalt palju :D Hommikul vähe..mingi munamögina moodi asi ja leiba ja kohvi või teed. Aga lõunasöök ja õhtusöök on suuur. Aa..päike on kuum päeval. Olime veidi aega päikse käes ja mu õlad olid punased ja valusad. Ära muretse emme, ma hoian ennast ! :) Siin on mõned tõsised latiinod. Üks tüdruk Stefani (vist oli nii) ja poiss David. Vb näete kunagi pildilt ka :D Pärast õhtusööki hakkasime tantse õppima..oi kui hea on vaadata kuidas KÕIK poisid tantsivad, hingega tantsivad teised :D Puusad käivad vinka-vonka :D Nii naljakas on see, et kogu aeg peab inglise keeles rääkima ja siis kui hakkad mõne eestlasega rääikima nagu täiesti automaatselt räägid inglise keeles. Ühest keelest teise lülituda on raske :D siis me rääkisimegi omavahel ka inglist.Me ei saanud oma kohvreid täna, homme saame. Aga siiki oli tore päev!Aga 8 tundi ajavahet annab ikka kõvasti tunda..juba enne poolt kaheksat olin pagana väsinud. Ja nüüd kell 1.24 lähen magama. Head und kallid :)

Kommentaare ei ole: