Külastusi

Reede, 3.aprill

Palun õhku! Paul tuligi täna selle kaelavärgiga kooli (selle värgiga, et kui kaela murrad või midagi, siis pannakse kaela ümber), sest ta ei tahtnud kekas eksamit teha. Eile ta uuris Darwinilt, et kust seda leida võib.. Ma nii tahtsin hommikusel rivistumisel naerma hakata kui teda nägin. Ütles kõigile, et kukkus hobuse seljast maha. Aga ta ju ei oska üldse nii hästi teeselda, et teda uskuma jäädaks. Niiii hale lihtsalt XD Geograafias pidi täna Ecuadori kõikide provintside, nende pealinnadade ja kõikide väikeste linnakeste peale töö olema. Siinkohal mainiksin, et Ecuadoris on 24 provintsi. Õppisime Vickyga. Loomulikult me kõiki neid hulgalisi linnakesi ei suutnud pähe õppida, aga midagigi. Ja kui siis tund hakkas, tahtsin mina tundi minna, aga Vicky hakkas vinguma et ei taha minna. Kui läheb üks, peab teine ka minema. Ta pani jõuka ukse lukku ja peitis võtme mu eest ära, jobu! Igatahes tegime täna trenni, Santiago luges sõnad peale mida me mingil ajal süüa tohime ja mida mitte. Hakkab rannahooajaks valmistuma :D Pärast kooli pidin oma riideid pesema hakkama, mõtlesin enne veidikeseks pikali heita. Ja kui ma siis lõpuks silmad avasin, oli kell pool kuus. Hea uni oli :P Käisin Cabinas mamit õhtuse peo kohta küsimas, nii palju vanakesi oli seal ja kõik imetlesid mind. Tahtsid kõik mind oma pojale naiseks. Äbard tunne hakkas. Kella kaheksast saime Fernando juures kokku ja hakkasime pidusse liikuma. A-a-aaga..tublid tüdrukud Ruthie, Anna ja Sylvie unustasid oma dokumendid koju ja ei saanud peole. Ma veel enne saatsin neile kaks sõnumit suurte tähtedega, et PASS KAASA vaja võtta. No mis sa teed nende kanapeadega :D Käisime Darwiniga diili ajamas, et ehk saab ikka kuidagi nad sisse sebida, aga ei. Siin nüüd uus seadus mis nõuab dokumente. (samas mitte igal pool). Aga see on nii loll, nii nii loll lihtsalt. Vahet pole kas sa oled 18 või ei, sisse saad ikka. Aga dokumenti on vaja...mm mitte millegi jaoks. Lihtsalt on seadus, et on vaja. Pointless. Peol võid olla, aga kui politsei tuleb, siis viiakse kõik alaealised busside kaupa minema. Läksime siis hoopis pizzat sööma, vale pizza anti meile..sitt õnn ütleks selle peale :D Edasi läksime kesklinna, korjasime Vicky Taj Majali eest peale. Seal oli mu klassivenna pidu, maksis teine 4 dollarit..me ei raatsinud sisse minna :D Nägime seal Danielat ka koos oma basilega..kole poiss :D Päris tükk aega olime seal ees, siis liikusime siia sinna, jalutasime niisama kesklinnas ringi. Anna ja Edi said oma suuremast häbelikkusest üle ja ühinesid. (ses suhtes et nad mõlemad juba tükk aega niimoodi veidi on teineteist jälginud:D) Kõikide meelest tuleks sealt ilus paar :D Ma ei saa, Edi on ikka totaalselt muutnud, mul on nii hea meel. Terve õhtu käis musu jutt, siis Sylvie ütles et – musi – saksakeeles tähenab põhimõtteliselt sama mis chucha. Keeltes esinevad sõnade erinevused ja sarnasused on vahel üsna veidrad. Mässasime kuskil tänava nurga peale, ma üritasin folkloori õpetada, siis kuulsime et kuskilt tuleb hea muusika. Jooksime muusika järgi kuskile majja sisse. Ilus koht oli seal, selline peen ja samas üsna diskolik. Rahvast oli vähe ja olid üldiselt vanemad inimesed. Aga me tõime elu majja. Kaua seal ei olnud, kes pidi kaheteistkümnest koju minema, kes ühest. Minul teadagi, kodus kella aega ei öelda, aga ma teen endale ise reegleid – ühest kodus. Hea laps, nagu ma olen ;) :D

Kommentaare ei ole: