Külastusi

Reede, 13.märts

Ruthies birthday - super sweeeeeet 17! :)
Kooli kelle kaheksaks. Täna on selline tore päev, et tulevad kõiksugu ülikoolid endast head ja paremat rääkima. Ruthie vanemad saatsid talle sünnipäevaks suuuuure paki, mis sisaldas jube palju raamatuid, komme, makarone, muud pudi padi ja KAAMERA :P Sel ajal, kui teised rivistusid ja midagi väga igavat kuulasid, vaatasime meie filmi – „What happens in Vegas?“. Koomiline. Pärast vaatasime veidi neid ülikoole, kaks noort gringot olid!! Me olime nii elevil, saime teada et nad USAst, on siin inglise keele õpetajad. Avastasime, et ühes klassiruumis tehakse tasuta näohooldust ja mašaasi. Tahtsin nii väga näohooldust, aga neil polnud enam aega. Sain õla ja pea mašaasi, mind nn hüpnotiseeriti ära ka, aga ma ei tea..ei tundnud erilist erinevust :D Läksime Anna juurde, uimerdasime pikka aega ja vaatasime pilte. Hiljem läksime Malli Ruthiele kinki ostma, milleks leidsime – mikrofoni, väikese parfüümi ja kauni kauni kroon..seda kõike kõigest 18 dollari eest ;D Käisin Cabinas mamiga rääkimas ja koju sättima end. Nagu (peaaegu) kõik naised, ei suuda ka Anu otsustada mida peaks kotti pakkima kaheks päevaks. Niisiis pakkisin ruttu natuke kõike, et aega kokku hoida mõtlemise pealt. Tormasin ruttu välja, et Darwiniga kokku saada ja oma asjad tema juurde viia. Kõndisin kiire tempoga ja samal ajal rääkisin telefonis Darwiniga. Ta küsib, et kus oled. Ma vastan et kohe olen nurga peal, ta ütleb et tore, ma ka. Ja siis hakkas minu kõrval kohutav naerulagin. Toreee Anu, jälle suutsid väheke uims olla. Ta kõndis terve selle aja minust kaks meetrit eemal tee peal minuga kaasa :D Viisime ruttu asjad ära, mina võtsin takso Ficoale ja Darwin läks sõpradega teisele peole. Alati ei pea ju koos samadel pidudel käima, muidu oleksimegi koguuuu aja ninapidi koos. Kohe selline tõeline usalduse tunne tuli peale :) Ficoal sain kokku Sylvie, Ruthie, Jorge, Niklase, Peteri, ja Ericuga (Taiwanist). Korjasime veel üles Anna ja Daniela – olime kaheksakesi pressitud Eriti väikesesse autosse. Sünnipäeva pidu toimus Jorge majas, mis on ülisuperhüpermega ilus ja suur! Jorge sõbrad olid juba seal, tüübid nägid naljakalt kahtlased välja. Igatahes laulsime kõiksugu keeltes sünnipäeva laulu, vajustasime Ruhtie näo tordi sisse ja hakkasime sööma ja lällama. Anna tõi meie poolikuks jäänud Finlandia viina ka kaasa ja hakkasime aga slämmima. Tähtsalt seletasin ja valasin pitse täis, kõik said selgeks ja kõigile meeldis. Kui palju Anu slämmis ? Kes seda küll lugeda jõudis. Need tüübid muudkui tahtsid kõik minuga võtta, ma ajasin tagasi et ei taha..aga keegi teine ka ei tahtnud ja nii ma siis muudkui võtsin kõigiga ja kõigi terviseks :D Õues toimusid meil muidugi mõningad fotosesioonid (täna pidin ma häbi kätte ära surema kui neid pilte vaatasin). Mulle see ütlus - mida ei mäleta, seda pole olnud..ei meeldi. Pigem - tore et oli, hea et ei mäleta :D Ah need kutid seal ju hullult sebisid meid, nii kui keegi end mu külge hakkas hõõruma tuli Anna: „ella ta tiene novio!“ :D kõik tahtsid numbrit, andsin, aga loomulikult vale! Kõikide nende Finlandia, Smirnofi ja Bacardi slämmide tagajärjena jäin ma täiesti purju. Esimest korda kuue ja poole kuu jooksul olin ma purjus. See juhtus nii..äkki, märkamatult. Võtsin ja võtsin, ise aga mõtlesin et mis see siis tähendab et isegi soe ei hakka seest...ja siis caramba olingi purjus. Ruthie oli puha purjus ja jooksis ma kontsadega jalad vigaseks, pole küll naljakas, aga meid ajas sel hetkel väga naerma :D sai tantsitud laua peal ja laua all. Lällasime kuni ära väsisime, Jorge hakkas meid siis koju viima. Kesklinnas sain Darwini, Ferchi ja Tottega kokku. Ma olin veel enne koju minekut päris kõvasti tsirkust teinud. Ööseks läksin Darwini juurde.

Kommentaare ei ole: