Külastusi

Pühapäev, 15.märts

Hommikul ärgates ei saanud ma midagi aru kus olen ja miks pagana pärast riiete ja kingadega magan. Siis meenus et olin öösel mõtelnud, et kohe kohe kui poisid magama jäävad vahetan riided ära. Eks ma siis vist ei jõudnud oodata, unemati tuli enne külla. Cristjan oli Darwini selja taga magama jäänud ja öö jööksul muudkui teda kaisutanud. Darwin mõtlen et mina, kaisutas vastu XD hiljem kui silmad lahti tegi ja mind enda ees magamas nägi, ajas Cristjani enda küljest minema. Aga Cristjan ikka tüüris tagasi, ise sonides et lase olla, külm on. Hommikul ootas meid suur koristamine. Ehk siis ootas see poisse..nemad selle seapesa tegid ja ka ära koristasid. Pakkisime asjad kokku ja läksime Bañosesse sööma. Poisid sõid seda vastikut suppi kus kanajalad ja igasugu muud rõvedust tekitavad kehaosad ja organid sees on. Me plikadega väheke peenemad :D Pidime suveniirikesi ja muud pudipadi vaatama/ostma minema, aga vihma hakkas kallama ja otsustasime koju ära minna. Ambatos vahtisid kõik nõutult minu ja Darwini otsa: „Mis nüüd teeme mami?“ No ausalt, mul ei olnud mingit tuju enam nende mami olla..tahtsid kõik Darwini juurde jooma minna. Me ei viitsinud küll mingit läbu enam pühapäevasel päeval välja kannatada. . iga roju oma koju, me tahame musiga omaette olla :)

Kommentaare ei ole: