Külastusi

Kolmapäev, 4.veebruar

Jõudsime Mantasse veidi enne kuut hommikul. Nii hea oli Terjat näha :) Sõime hommikust ja läksime surfamaaaa ! Mul muidugi selleks sobivaid riideid ei olnud, aga Terts laenas. Ilm oli super ilus, palju päikest ja jube palav. Ella (lätist) käib ka surfamas. Täiiieeestiiii lõpp, see inimene pole ka sittagi muutunud. Ikka ajab oma lolli jura suust välja...ja terve aja „laulis“ – pasa la noche conmigo mi vida...mu ajuveresoon tahtis plahvatada selle peale. Annat ründas agua mala, Terjet ka, ma pääsesin seekord. Nägin väikest krabipoissi liiva peal ringi väntamas. :) Pole see surfamine midagi nii kerge kui kõrvalt paistab, mõtled ju küll et mis ta siis on laua peale püsti ajada end ja mööda lainet sellega vuhiseda. Vat ei ole nii. Esiteks juba laua peale püsti saamine on omaette kunst ja veel enam sellel püsimine. Anna sai hästi hakkama, cheerleaderdamine ja lumelaud annavad kõvasti tunda :P mina tubli tüdruk tahtsin lauda vees ümber pöörata, aga tuli välgukiirusel suur laine ja lõi laua mulle vupsti mööda pead ja näppe ja kõike...nimetissõrm veidi paistes ja kole valus. Jalad sain ka siniseks ja valusaks, sest ma jälle tubli tüdruk ei vaadanud ei ette ega taha ja Anna surfas mulle vastu jalgu :D Koju pesema, sööma ja magama. Laura jõudis ka kohale kui ma parajasti (ilu)uinakut tegin :D Päev möödus muljetades, süües ja „Videvikku“ vaadates. Õhtul läksime Terjega tansima kaasa ja pärast sööma. Päris öösel käisime basseinis ujumas :)

Kommentaare ei ole: